Показати скорочений опис матеріалу
РОЗВИТОК СПРИТНОСТІ У ДІВЧАТ ПРОФЕСІЙНО – ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР
dc.contributor.author | Мосейчук, Юрій | |
dc.contributor.author | Курнишев, Юрій | |
dc.contributor.author | Гауряк, Олена | |
dc.date.accessioned | 2021-11-12T10:17:12Z | |
dc.date.available | 2021-11-12T10:17:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мосейчук Ю., Курнишєв Ю, Гауряк О Розвиток спритності у дівчат професійно – технічних навчальних закладів засобами рухливих ігор. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. НПУ імені М.П. Драгоманова 4 К(132). Т15 2021. С.128-131 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1003 | |
dc.description | The article analyzes the theoretical and methodological and organizational foundations of the pedagogical process of physical education in vocational schools, found that solving important and complex learning tasks requires a prognostic vision, justification of new conceptual approaches, taking into account research results, including motor skills, health improvement. and optimizing the preparation for professional activities of student youth, involving them in a healthy lifestyle and motivation to exercise. In recent years, mobile games are increasingly gaining the sympathy of teachers. Teachers who work creatively strive to widely and comprehensively introduce the game or its elements into the daily lives of students. And the value of games is that the acquired skills, qualities, abilities are repeated and improved in new, rapidly changing conditions, which in turn make other demands on students. Basic skills acquired by students in the game environment, not only relatively easily rebuilt with further, more in-depth study of movement techniques, but even facilitate further mastery of appropriate techniques The purpose of our study was to substantiate the effectiveness of ways to increase the level of development of motor skills of girls in vocational schools in physical education classes. For this purpose, 75 people aged 15-17 years were studied, with the participation of girls who get the profession of hairdresser-manicurist-makeup artist (PMV) - 48 people and a seamstress-tailor (SC) - 37 in Chernivtsi. During the experiment, comprehensive testing of female students was performed. The practical experiment lasted for nine months. The practical significance of the obtained results is that the research results can be used in the educational process of vocational school students and freelance students. The results of the study were actually used in the educational process in physical education lessons of the Vocational and technical educational institution of the second certification level №8 Chernivtsi. Key words: motor qualities, muscle tone, physical culture, level of physical condition. | uk_UA |
dc.description.abstract | статті проаналізовано теоретично-методичні та організаційні основи педагогічного процесу фізичної культури в ПТНЗ, виявлено, що розв’язання важливих і складних завдань навчання потребує прогностичного бачення, обґрунтування нових концептуальних підходів, врахування результатів наукових досліджень, зокрема розвитку рухових якостей, покращення стану здоров’я та оптимізації підготовки до професійної діяльності учнівської молоді, залучення їх до здорового способу життя і мотивації до занять фізичними вправами. За останні роки рухливі ігри все більше завойовують симпатії педагогів. Педагоги, які творчо працюють, прагнуть широко і різнобічно вводити гру або її елементи в повсякденне життя учнів. А цінність ігр полягає в тому, що набуті вміння, якості, навички повторюються і удосконалюються в нових, швидко змінних умовах, які в свою чергу пред'являють студенткам інші вимоги. Елементарні вміння та навички, набуті учнями в ігрових умовах, не тільки порівняно легко перебудовуються при подальшому, більш поглибленому вивченні техніки рухів, але навіть полегшують подальше оволодіння відповідними технічними прийомами Метою нашого дослідження було обґрунтувати ефективність шляхів підвищення рівня розвитку рухових якостей дівчат професійно-технічних навчальних закладів на уроках фізичної культури. Для цього було досліджено 75 осіб віком 15-17 років, за участю дівчат, які здобувають професії перукар-манікюрниця-візажист (ПМВ) – 48 чоловік та швачка-кравчиня (ШК) – 37 міста Чернівці. Під час проведення експерименту проводилися комплексне тестування студенток. Практичний експеримент тривав на протязі дев’яти місяців. Практична значущість отриманих результатів полягає в тому, що результати досліджень можуть бути використані в навчально-виховному процесі учнів ПТНЗ та студентів ЗВО. Результати дослідження власно використовувались в навчальному процесі на уроках фізичної культури Професійно-технічного навчального закладу другого атестаційного рівня №8 м. Чернівці | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | рухові якості, тонус м'язів, фізична культура, рівень фізичного стану | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК СПРИТНОСТІ У ДІВЧАТ ПРОФЕСІЙНО – ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету