Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРябий, Денис Владиславович
dc.date.accessioned2024-06-16T12:58:11Z
dc.date.available2024-06-16T12:58:11Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10184
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі здійснено дослідження використання аналізу маркетингової політики у сучасному футболі. Робота була проведена на базі ФСК «Буковина», в склад якого входить команда майстрів та спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву. Проаналізовані методи маркетингових програм у сучасних футбольних клубах, обґрунтовано використання SWOT-аналізу у даному конкретному випадку. Надані рекомендації щодо реформування маркетингової політики футбольного клубу «Буковина».uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз, гравці, маркетинг, сильні сторони, фанатська спільнота, футбольний клуб.uk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ЗАДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу