Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГалушка, Зоя Іванівна
dc.date.accessioned2024-06-17T18:24:41Z
dc.date.available2024-06-17T18:24:41Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.citationЯк формувати стратегії в умовах невизначеності? «Modern Economics» 2024. № 44. С.47-52 h DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-07uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10195
dc.description.abstractстатті проаналізовано особливості розвитку бізнес-процесів в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Охарактеризовано умови розвитку бізнесу в Україні в умовах російсько-української війни. Проаналізовано підходи науковців до розуміння невизначеності та економічного ризику. Обґрунтовано необхідність розробки та реалізації стратегій розвитку підприємств. стратегія відіграє критичну роль і займає центральне місце. Зазначено, що: стратегія допомагає організації розуміти її поточне становище, переглядати можливі варіанти розвитку та приймати рішення в умовах невизначеності; слугує важливим компасом для навігації в непередбачуваному середовищі; дозволяє організації адаптуватися до цих змін та знаходити нові шляхи до успіху; допомагає організації зберегти свій фокус на довгострокових цілях та баченні; сприяє усвідомленню потенційних шляхів досягнення успіху та розробці плану дій для їх досягнення. Конкретизовано умови досягнення успіху в умовах невизначеності.uk_UA
dc.description.sponsorshipекономічної теорії, менеджменту і адмініструванняuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectневизначеність зовнішнього середовища, економічні стратегії, рівень невизначеності, адаптаційні стратегії, економічний ризикuk_UA
dc.titleЯк формувати стратегії в умовах невизначеності?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу