Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2024-06-18T19:24:45Z
dc.date.available2024-06-18T19:24:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКифяк О. Організація транскордонного маркетингового центру: функції, завдання та напрямки діяльності. Вісник економіки. 2024. Вип. 1. C. 21–31. DOI: https://doi.org/10.35774/uk_UA
dc.identifier.issn2786-4537
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10203
dc.description.abstractВ умовах відновлення економічного потенціалу кожного регіону, створення нових робочих місць і вирішення соціальних проблем підвищилася необхідність інноваційно-орієнтованого розвитку економіки на засадах маркетингу. Для прикордонних територій, де налагоджена транскордонна співпраця та існують міжнародні партнерські зв’язки, нагальною є потреба у створенні єдиного мережевого простору, формуванні й розвитку особливих економічних зон, організації технопарків та інкубаторів у сфері високих технологій, використання можливостей інформаційних систем тощо. Створення транскордонного маркетингового центру сприятиме вирішенню цих та інших завдань регіональної економіки по обидва боки кордону.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectтранскордонний маркетинговий центр, маркетинг, регіональна економіка, розвиток, транскордонна співпраця, прикордонні регіониuk_UA
dc.titleОрганізація транскордонного маркетингового центру: функції, завдання та напрямки діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу