Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВербівська, Людмила Василівна
dc.date.accessioned2024-07-05T10:19:16Z
dc.date.available2024-07-05T10:19:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10243
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання формування системи управління конкурентоспроможності підприємства та її основних складових. Метою статті є розробка теоретичних положень управління конкурентоспроможністю підприємства в контексті системного підходу. Визначено мету та завдання системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Виокремлено основні складові сучасної концепції управління конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано, що побудова процесів управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах системного підходу сприятиме формуванню та розвитку стійких конкурентних переваг підприємства за умов адаптації до впливу середовища високого ступеню мінливості та невизначеності. Запропоновано систему принципів управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах системного підходу. Визначено, що реалізація системного підходу до управління конкурентоспроможністю підприємства є можливою на засадах розробки відповідного комплексного механізму, що враховує технологічну, економічну, економічну, соціальну, маркетингову складову функціонування підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономічний простір: Збірник наукових праць.uk_UA
dc.titleТеоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу