СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З КІБЕРЗАЛЕЖНИМИ УЧНЯМИ В ЗЗСО
Abstract
У кваліфікаційній роботі розкрито основні види, особливості розвитку та
детермінанти кіберзалежності школярів, а також конкретизовано форми і методи роботи
шкільного соціального педагога з останніми.
Перший розділ містить ретроспективний аналіз і концептуалізацію проблеми
кіберзалежності, розкриває особливості кіберсоціалізації та формування кіберзалежності
сучасних школярів.
У другому розділі описано результати емпіричного дослідження на базі Іспаського
опорного ліцею ім. М. Марфієвича – з’ясовано рівень прояву та особливості
кіберзалежності учнів старшого підліткового та юнацького віку; запропоновано та
конкретизовано форми і методи корекції, профілактики кіберзалежності учнів у
структурі діяльності соціального педагога ЗЗСО.
Робота містить рекомендації для соціальних педагогів закладів освіти щодо
профілактики кіберзалежності серед учнів.