dc.description.abstract | В умовах постійного оновлення та впровадження нових методів та технологій навчання,, зростають вимоги до професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів, оскільки їхня мета полягає в тому, щоб виконувати професійні обов’язки та розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Адже діти з порушеннями мовлення потребують особливої уваги та підтримки, а використання інноваційних технологій може значно покращити результати освітньо-корекційної роботи з ними.
Актуальність вибіркової навчальної дисципліни зумовлена, також, низкою об’єктивних причин у сучасній педагогічній теорії й практиці. А саме: зростання кількості дітей з порушеннями мовлення, необхідність індивідуального підходу, покращення мотивації та зацікавленості дітей, підвищення ефективності освітньо-корекційної роботи, розширення можливостей для спілкування та співпраці.
Відтак, вважаємо організувати освітній процес, який орієнтований на формування у студентів систему знань та умінь про сучасні нетрадиційні та авторські методики і технології логопедичного впливу на мовленнєву діяльність дітей різних нозологій та застосування практичних навичок у освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. Для досягнення означеної мети нами розроблено курс «Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення».
Посібник структуровано так, щоб забезпечити чітку логічну послідовність вивчення дисципліни. А саме: інформація про дисципліну, програма, яка представлена за таким алгоритмом : програмовий зміст, література до теми, зміст аудиторної роботи (тема лекції з орієнтовним переліком запитань; тема, мета, перелік питань теоретичного та практичного складника семінарських (практичних) занять; завдання для самостійної роботи); література до дисципліни та додатків. | uk_UA |