Показати скорочений опис матеріалу
Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення
dc.contributor.author | Комісарик, Марія | |
dc.contributor.author | Кузнєцова, Катерина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Кушнірик, Роксоляна | |
dc.date.accessioned | 2024-07-19T14:03:34Z | |
dc.date.available | 2024-07-19T14:03:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Комісарик М.І., Кузнєцова К. С., Кушнірик Р.В. Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення : методичні рекомендації. Чернівці, 2024. 56 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10272 | |
dc.description.abstract | В умовах постійного оновлення та впровадження нових методів та технологій навчання,, зростають вимоги до професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів, оскільки їхня мета полягає в тому, щоб виконувати професійні обов’язки та розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Адже діти з порушеннями мовлення потребують особливої уваги та підтримки, а використання інноваційних технологій може значно покращити результати освітньо-корекційної роботи з ними. Актуальність вибіркової навчальної дисципліни зумовлена, також, низкою об’єктивних причин у сучасній педагогічній теорії й практиці. А саме: зростання кількості дітей з порушеннями мовлення, необхідність індивідуального підходу, покращення мотивації та зацікавленості дітей, підвищення ефективності освітньо-корекційної роботи, розширення можливостей для спілкування та співпраці. Відтак, вважаємо організувати освітній процес, який орієнтований на формування у студентів систему знань та умінь про сучасні нетрадиційні та авторські методики і технології логопедичного впливу на мовленнєву діяльність дітей різних нозологій та застосування практичних навичок у освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. Для досягнення означеної мети нами розроблено курс «Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення». Посібник структуровано так, щоб забезпечити чітку логічну послідовність вивчення дисципліни. А саме: інформація про дисципліну, програма, яка представлена за таким алгоритмом : програмовий зміст, література до теми, зміст аудиторної роботи (тема лекції з орієнтовним переліком запитань; тема, мета, перелік питань теоретичного та практичного складника семінарських (практичних) занять; завдання для самостійної роботи); література до дисципліни та додатків. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інновація | uk_UA |
dc.title | Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету