Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКомісарик, Марія
dc.contributor.authorКузнєцова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorКушнірик, Роксоляна
dc.date.accessioned2024-07-19T14:03:34Z
dc.date.available2024-07-19T14:03:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКомісарик М.І., Кузнєцова К. С., Кушнірик Р.В. Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення : методичні рекомендації. Чернівці, 2024. 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10272
dc.description.abstractВ умовах постійного оновлення та впровадження нових методів та технологій навчання,, зростають вимоги до професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів, оскільки їхня мета полягає в тому, щоб виконувати професійні обов’язки та розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Адже діти з порушеннями мовлення потребують особливої уваги та підтримки, а використання інноваційних технологій може значно покращити результати освітньо-корекційної роботи з ними. Актуальність вибіркової навчальної дисципліни зумовлена, також, низкою об’єктивних причин у сучасній педагогічній теорії й практиці. А саме: зростання кількості дітей з порушеннями мовлення, необхідність індивідуального підходу, покращення мотивації та зацікавленості дітей, підвищення ефективності освітньо-корекційної роботи, розширення можливостей для спілкування та співпраці. Відтак, вважаємо організувати освітній процес, який орієнтований на формування у студентів систему знань та умінь про сучасні нетрадиційні та авторські методики і технології логопедичного впливу на мовленнєву діяльність дітей різних нозологій та застосування практичних навичок у освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. Для досягнення означеної мети нами розроблено курс «Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення». Посібник структуровано так, щоб забезпечити чітку логічну послідовність вивчення дисципліни. А саме: інформація про дисципліну, програма, яка представлена за таким алгоритмом : програмовий зміст, література до теми, зміст аудиторної роботи (тема лекції з орієнтовним переліком запитань; тема, мета, перелік питань теоретичного та практичного складника семінарських (практичних) занять; завдання для самостійної роботи); література до дисципліни та додатків.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.titleІнноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовленняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу