Показати скорочений опис матеріалу
Засоби контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО
dc.contributor.author | Нестеряк, Ольга Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:52:57Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:52:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Нестеряк О.С. Засоби контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Нестеряк Ольга Сергіївна; науковий керівник Ковалюк М.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10587 | |
dc.description.abstract | Контроль та оцінювання лексичної компетентності завжди займали важливе місце на уроках англійської мови. Правильно підібрані засоби та форми контролю лексичних одиниць допомагають об’єктивно оцінити процес засвоєння лексичної теми учнями та надати інформацію щодо ефективності використання тих чи інших форм роботи на уроках англійської мови. Таким чином, метою цього дослідження є вивчення засобів контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнями старших класів. Зокрема, основними завданнями роботи є розглянути поняття та функції контролю та оцінювання; визначити види та форми контролю та оцінювання; розробити систему вправ для контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів. Дослідження складається із 3 частин. У частині 1 описано теоретичні основи дослідження, зокрема зміст та структуру формування англомовної лексичної компетентності, психолого-педагогічні особливості учнів старших класів та поняття і функції контролю. Частина 2 розкриває методичні аспекти проведення контролю та оцінювання, а саме види та форми контролю, алгоритми оцінювання та розроблену систему вправ для контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності на основі теми «People and relationship». У частині 3 представлена апробація поданої системи вправ, описано процес проведення пробного навчання та подано отримані результати ефективності пробного навчання. Роботу завершують загальні висновки дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | іншомовна лексична компетентність; лексична одиниця; контроль знань, оцінювання | uk_UA |
dc.title | Засоби контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету