Мультиплікативний ефект туристичної сфери
Переглянути
Дата
2021-02Автор
Kolosinska, Mariana
Бойда, Світлана
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Метою написання статті було обґрунтування мультиплікативного ефекту в сфері туризму, визначення суті поняття та його видів, дослідження існуючих моделей розрахунку туристичного мультиплікатора, їхня систематизація та аналіз можливостей їхнього застосування в українських реаліях.
У статті успішний розвиток туризму розглянутий з позиції мультиплікативного ефекту. У роботі обґрунтовано мультиплікативний вплив туристичної сфери на суміжні види діяльності. На основі аналізу літературних джерел визначено сутність та систематизовано види туристичних мультиплікаторів, що пропонуються сучасною економічною наукою. У ході дослідження емпірично проілюстровано дієвість мультиплікативного процесу у туристичній сфері Розглянуто різні методики розрахунку туристичних мультиплікаторів. Авторами здійснено порівняльний аналіз двох основних моделей розрахунку туристичного мультиплікатора: кейнсіанської моделі та моделі «витрати-випуск». Перераховані фактори, що стимулюють ефект мультиплікації в туристичній сфері.