dc.description.abstract | Постановка проблеми. Актуальність статті визначається роллю спеціальних технологій маркетингу, які стосуються різноманітних аспектів функціонування та розвитку закладів вищої освіти,
серед яких комунікації, імідж, репутація та бренд. Метою статті є дослідження напрямків та особливостей застосування маркетингових технологій в комунікаційній, іміджевій та брендовій політиці
закладів вищої освіти, розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових інструментів.
Об
’єктом дослідження є процеси застосування маркетингових технологій та маркетингових інструментів закладами вищої освіти. Методи дослідження включають кабінетне дослідження, теоретичне
узагальнення, системний аналіз, спостереження, синтез, абстрактно
-логічний. Гіпотеза дослідження
формувалася в напрямку розуміння маркетингових технологій (MarTech) як сукупності знань, процесів, конкретних методів, заходів, операцій і прийомів, інструментів, програм, технічних інструментів, які дозволяють закладам вищої освіти досягати маркетингових цілей. Виклад основного матеріалу. Авторами акцентовано, що заклади вищої освіти використовують MarTech для організації,
виконання, координації, адміністрування та оцінки ефективності маркетингових кампаній, персо- налізованого досвіду, формування іміджу, брендингу, створення онлайн та офлайн контенту.
Розглянуто застосування в маркетингу освітніх технологій (EdTech) для створення залученого,
інклюзивного та індивідуалізованого освітнього досвіду. Визначено декілька трендів EdTech, які
вже створюють ціннісні пропозиції для навчання майбутнього. Оригінальність та практичне значення мають. Зроблено висновок, що маркетингові технології дозволяють формувати закладам вищої
освіти успішний конкурентоспроможний освітній бренд, будувати привабливий імідж, підтримувати
позитивну репутацію, викликати інтерес цільової аудиторії презентувати унікальність університету.
Виділені тренди, які повинні враховувати заклади вищої освіти при формуванні іміджевої комунікаційної політики та брендингу. Висновки та перспективи подальших досліджень.Розглянуто
маркетингові технології та інструменти, які, на погляд автора, дозволять підвищити впізнаваність
бренду ЗВО та сприятимуть просуванню його окремих спеціальностей. Рекомендовано закладам
вищої освіти обирати ті маркетингові технології, які враховують нові умови конкурування, засновані на нестандартних підходах та творчих ідеях, формуються в рамках креативної концепції маркетингу та відповідають новим покоління клієнтів
Formulation of the problem. The relevance of the article is determined by the role of special marketing
technologies, which relate to various aspects of the functioning and development of higher education
institutions, including communications, image, reputation and brand. The purpose of the article is to study the
directions and features of the application of marketing technologies in the communication, image and brand
policy of institutions of higher education, to develop recommendations for the use of marketing tools. The
object of the study is the processes of applying marketing technologies and marketing tools by institutions of
higher education. Research methods include desk research, theoretical generalization, system analysis,
observation, synthesis, abstract-logical. The research hypothesis was formed in the direction of understanding
marketing technologies (MarTech) as a set of knowledge, processes, specific methods, measures, operations
and techniques, tools, programs, technical tools that allow higher education institutions to achieve marketing
goals. Presenting main material. The authors emphasized that institutions of higher education use MarTech to
organize, implement, coordinate, administer and evaluate the effectiveness of marketing campaigns,
personalized experience, image formation, branding, and online and offline content creation. The application of
educational technology (EdTech) marketing to create an engaging, inclusive, and personalized educational
experience is considered. Several EdTech trends have been identified that are already creating value
propositions for the learning of the future. Originality and practical importance are important. It was concluded
that marketing technologies allow higher education institutions to form a successful competitive educational
brand, build an attractive image, maintain a positive reputation, arouse the interest of the target audience and
present the uniqueness of the university. The trends that higher education institutions should take into account
when forming an image communication policy and branding are highlighted. Conclusions and prospects for
further research. Marketing technologies and tools are considered, which, in the opinion of the author, will
increase the recognition of the ZVO brand and promote the promotion of its individual specialties. It is
recommended that institutions of higher education choose those marketing technologies that take into account
the new conditions of competition, are based on non-standard approaches and creative ideas, are formed within
the framework of a creative concept of marketing and correspond to the new generation of customers. | uk_UA |