ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ
Короткий опис(реферат)
У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої діяльності. Однак, часто через нестабільність української економіки, такі рішення мають не стратегічний, а оперативний характер. Іноді ціни формуються спонтанно, без глибокого аналізу наслідків такого ціноутворення. Потреба у вдосконаленні методологічних основ ціноутворення в умовах ринкових коливань, посилення конкуренції та боротьби товаровиробників за увагу і прихильність споживачів визначили вибір теми цієї статті. Виходячи з цього, необхідно вирішити наступні завдання: провести теоретичний аналіз ціни як економічної категорії в ринковій економіці; дослідити вплив політики ціноутворення на доходи компанії; а також розробити підходи до формування маркетинг-орієнтованих цін.