Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorНікіфоров, Петро
dc.date.accessioned2024-11-06T18:10:30Z
dc.date.available2024-11-06T18:10:30Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.citationБабух І. Б., Нікіфоров П. С. Академічна доброчесність як імператив освітнього процесу в системі вищої школи. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. 2024. Вип. 2 (112). С. 60-65uk_UA
dc.identifier.issn2409-6873 (print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10758
dc.description.abstractМета статті полягає в аналізі змісту поняття «академічна доброчесність» та практиці її застосування в Україні та країнах ЄС. Методика дослідження включає аналіз законодавчих норм, спрямованих на утворення академічної доброчесності та найбільш успішних європейських практик боротьби з порушеннями академічної доброчесності і включає заходи, які пропонуються українською академічною спільнотою для розв’язання цієї важливої проблеми. Результати. Законодавчі зміни, які створюють правові засади утвердження академічної доброчесності у ВНЗ України формує Закон України «Про освіту», який розкриває зміст цього поняття достатньо повно. В європейських країнах існує своя специфічна практика боротьби з порушеннями академічної доброчесності та запобігання їм. Викладачі-науковці та здобувачі вищої освіти – студенти не тільки мають різні вимоги до дотримання академічної доброчесності, але і різний рівень відповідальності за її недотримання. В Україні на основі вивчення досвіду інших держав реалізується політика академічної доброчесності на рівні багатьох окремих вузів. Практична значущість результатів дослідження. Значущість усвідомлення академічної доброчесності як імперативу для освітнього процесу в системі вищої школи України буде сприяти створенню продуктивного середовища для розвитку інтелектуальної та духовної культури серед студентів і науковцівuk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки;Вип. 2 (112)
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнаукові дослідженняuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectморально-етичні цінностіuk_UA
dc.subjectсписуванняuk_UA
dc.subjectетична поведінкаuk_UA
dc.subjectакадемічна відповідальністьuk_UA
dc.subjectакадемічна культураuk_UA
dc.subjectкодекс честі студента,uk_UA
dc.subjectетичний кодекс викладачаuk_UA
dc.titleАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ІМПЕРАТИВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.title.alternativeACADEMIC INTEGRITY AS AN IMPERATIVE OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN THE HIGHERuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу