Show simple item record

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorРоманюк, Надія
dc.date.accessioned2024-11-06T18:33:09Z
dc.date.available2024-11-06T18:33:09Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.citationБабух І.Б., Романюк Н.В. Маркетинговий аналіз товарної політики підприємства: цілі, завдання, перспективи. Економіка і регіон. 2024. № 1 (92). С. 87-93.uk_UA
dc.identifier.issn2218-1199 (Print)
dc.identifier.issn2414-0538 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10759
dc.description.abstractФормування товарної політики потребує різнобічного маркетингового аналізу, оскільки воно охоплює різноманітні аспекти з різних позицій та вирішує низку завдань. У статті визначено цілі та завдання маркетингового аналізу товарної політики. Доведено, що головним завданням маркетингового аналізу товарної політики є всебічний аналіз окремого товару за його структурними елементами. Підкреслюється, що важливо оцінювати прибутковість товарів з позиції підприємства, для чого маркетологи використовують різноманітні показники. Маркетинговий аналіз споживчих цінностей товарів, їх брендів і життєвого циклу також виступає важливим аспектом товарної політики. Наголошено, що для оцінки споживчої цінності товару маркетологи застосовують різноманітні методи та моделі, такі як модель Розенберга, карта перцепції, семантичний диференціал та інші. Аналіз бренду або торгової марки здійснюється через аналіз позиціонування та капіталу бренду. У контексті цього маркетинговий аналіз товарної політики підприємства доповнюється вивченням лояльності покупців та чинників, які впливають на її зміни. Важливою складовою маркетингового аналізу є також вивчення життєвого циклу товару та його змін.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВиданичий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка і регіон;
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (92)
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectбренд товаруuk_UA
dc.subjectлояльність покупцівuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИuk_UA
dc.title.alternativeMARKETING ANALYSIS OF ENTERPRISE PRODUCT POLICY: OBJECTIVES, TASKS, PROSPECTS.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record