Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorBabukh, Ilona
dc.contributor.authorBerdnyk, Illia
dc.date.accessioned2024-11-11T21:45:12Z
dc.date.available2024-11-11T21:45:12Z
dc.date.issued2024-05-17
dc.identifier.citationВabukh I., Berdnyk l. Цифровізація й активність маркетингового інструментарію підприємницької діяльності. International Scientific Conference Science in the Modern World: Prospects and Directions of Development : Conference Proceedings, May 17-18, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 100 pages. Р. 82-84.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-438-2
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10769
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.titleЦИФРОВІЗАЦІЯ Й ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeDIGITALISATION AND EFFICIENCY OF MARKETING TOOLS FOR BUSINESS ACTIVITIESuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу