Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorНікіфоров, Петро
dc.date.accessioned2024-11-11T22:19:46Z
dc.date.available2024-11-11T22:19:46Z
dc.date.issued2024-02-28
dc.identifier.citationБабух І.Б, Нікіфоров П.С. Методологія економічної науки : зміни в сучасній парадигмі. Інноваційні технології маркетингу і менеджменті в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 лютого 2024 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХКТЕІ, 2024. 255 с. С. 20-21.uk_UA
dc.identifier.isbn978-3-98924-013-1
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10772
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScientificWorld-NetAkhatAVuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ: ЗМІНИ В СУЧАСНІЙ ПАРАДИГМІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу