Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorBabukh, Ilona
dc.contributor.authorHavrysh, Iryna
dc.date.accessioned2024-11-11T22:30:13Z
dc.date.available2024-11-11T22:30:13Z
dc.date.issued2024-04-05
dc.identifier.citationBabukh I., Havrysh I. Цінова стратегія підприємств у системі маркетингового аналізу. International Scientific Conference Innovation and investment mechanisms for the development of international relations and market economy : Conference Proceedings (April 5-6, 2024. Kielce, Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 172 pages. Р. 93-95uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-417-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10773
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.titleЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУuk_UA
dc.title.alternativePRICE STRATEGY OF ENTERPRISES IN THE MARKETING ANALYSIS SYSTEMuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу