Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorВенгер, Євгеній
dc.date.accessioned2024-11-12T04:53:10Z
dc.date.available2024-11-12T04:53:10Z
dc.date.issued2024-03-12
dc.identifier.citationБабух І., Венгер Є. Цифрові технології в аналізі маркетингових комунікацій підприємств сфери ритейлу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 86): матеріали Міжнародної наукової інтернетконференції, (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 12-13 березня 2024 р.) / редкол. : О. Патряк та ін. ГО «Наукова спільнота», WSZIA w Opolu. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б. 2024. 122 с. С. 60-62uk_UA
dc.identifier.issn2522-932X
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10774
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opoluuk_UA
dc.titleЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В АНАЛІЗІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РИТЕЙЛУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу