Ключові концепти сучасного англомовного фінансового дискурсу
Короткий опис(реферат)
Анотація. Дослідження присвячено аналізу ключових концептів фінансового
англомовного дискурсу, які містяться у медійних текстах. Матеріалом дослідження слугують
тексти фінансового змісту, розміщені на сайті theguardian.com. Стаття спрямована на
виявлення впливу виокремлених концептів на широку аудиторію. Головною метою роботи є
систематизація та ідентифікація основних концептів, що характеризують специфіку
мовленнєвого образу фінансових понять у медійному контексті. Для досягнення цієї мети
використано методологію аналізу, що передбачає ретельне вивчення та виділення ключових
елементів фінансового англомовного дискурсу в медійних текстах. Основні тези дослідження
охоплюють аналіз використання спеціалізованої термінології та лінгвістичних особливостей
мовлення у медійних матеріалах. Поняття «концепти фінансового англомовного дискурсу»
визначається у статті як ключові ідеї, поняття або теми, що характеризують специфіку
мовленнєвого образу у сфері фінансів в англомовному середовищі. Ці концепти включають
фінансові терміни, поняття, принципи, теорії, стратегії та інші аспекти, які активно
використовуються в мовленні у сфері фінансів та економіки в англомовних країнах.
Встановлено, що основними концептами, які реалізуються у текстах фінансової
спрямованості на сайті theguardian.com є RISK AND RISK MANAGEMENT, BANKING
SERVICES, INVESTMENTS, FINANCIAL MARKETS, FINANCIAL INSTRUMENTS AND
PRODUCTS, FINANCIAL INDICATORS AND REPORTS, MONEY AND CURRENCY.
Виокремлені концепти відображають різні аспекти фінансової діяльності, такі як управління
ризиками, інвестиції, банківські послуги, фінансовий аналіз, міжнародні фінанси,
бюджетування, а також економічні концепції, що впливають на фінансові ринки та глобальну
економіку. Результати дослідження демонструють значний вплив інформаційного простору
на формування фінансового англомовного дискурсу для широкої аудиторії медійних
платформ. У висновках наголошується на важливості розуміння фінансової термінології та
вміння аналізувати медійні тексти з метою підвищення фінансової грамотності суспільства.