Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorSkorolitnia, Alina
dc.contributor.authorYashan, Bohdan
dc.date.accessioned2024-11-18T20:46:40Z
dc.date.available2024-11-18T20:46:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСкоролітня А.І., Яшан Б.О. (2024) Платформи для відеоконференцій. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, С. 134 – 137uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10842
dc.description.abstractКарантин та необхідність миттєво перейти на модель дистанційного навчання змусив школи та вчителів в неймовірно стислі строки освоїти модель дистанційного навчання. Головна задача, яка постала перед педагогом – правильно організувати дистанційне навчання. Такий вид навчання може знадобитися як і у період карантинних обмежень так і у звичайний час. Формати позакласної освіти залишаються важливими, оскільки учні інколи з різних причин не можуть відвідувати заняття та змушені навчатися дистанційно. В епоху майже загальнодоступних і простих у використанні технологій організувати дистанційне навчання стало простіше. Зараз існує багато сервісів, які допомагають проводити уроки у відеоформаті.uk_UA
dc.publisherТНПУ ім. Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectSkypeuk_UA
dc.subjectZoomuk_UA
dc.subjectGoogle Meetuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectDiscorduk_UA
dc.subjectGoToMeetinguk_UA
dc.subjectFreeConferenceuk_UA
dc.titleПлатформи для відеоконференційuk_UA
dc.title.alternativePlatforms for video conferencesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу