Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМудра, Олена Василівна
dc.contributor.authorКоропатніцька, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned2024-11-28T06:22:00Z
dc.date.available2024-11-28T06:22:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМудра О., Коропатніцька Т. Діяльнісно-орієнтоване навчання в Німеччині та Україні: порівняльний аналіз організаційних та методичних аспектів = Activity-oriented learning in Germany and Ukraine: a comparative analysis of organizational and methodical aspects. In: Науковий журнал „Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи“ № 4 (2024), Видавничий дім «Гельветика» Ужгород. 2024. c. 37–44.uk_UA
dc.identifier.issn3041-1041
dc.identifier.issn3041-105X
dc.identifier.urihttps://journals.uzhnu.uz.ua/index.php/ped/article/view/1004
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10887
dc.description.abstractСтаття присвячена опису можливостей для вивчення іноземних мов, які відкриває діяльнісно-орієнтоване навчання, оскільки воно забезпечує велику рухливість, гнучкість та адаптивність освіти в сучасних умовах. Це є однією з умов формування мобільності учнів у майбутній професійній діяльності. У рамках нашого дослідження вивчається діяльнісно-орієнтоване навчання у школах Німеччини, німецька модель «навчання, орієнтованого на діяльність учнів», та досвід даного дослідження для освіти в Україні. Суперечливий розвиток економічних відносин в Україні виправдовує необхідність осмислення історичного досвіду підготовки учнів до іншомовного спілкування, пошуку пріоритетних напрямів сучасної професійно-педагогічної діяльності, вивчення зарубіжної практики в цій галузі. З огляду на особливості історично сформованих ділових і культурних зв’язків між Україною та Німеччиною й різних форм ділової взаємодії між двома країнами, наочними прикладами якого є високий рівень розвитку україно-німецьких відносин у галузі економіки та німецько-українські проекти з навчання іноземної мови, зокрема LATILL, зростає значення порівняльного аналізу систем навчання Німеччини та України. Аналіз саме німецької моделі навчання обумовлений також тим, що Німеччина є економічно високо розвиненою країною. У ході дослідження було вивчено одну з моделей навчання, застосовуваних у західній практиці, зокрема в Німеччині, – навчання, орієнтоване на діяльність майбутнього фахівця. Це один із методів навчання навичкам прийняття рішень самими учнями та самостійного вирішення проблем, що відіграє важливу роль у розвитку економіки країни. На основі німецької моделі нами розроблено діяльнісно-орієнтовану модель навчання читання іноземною мовою учнів середньої школи. Нами було проведено дослідно-пошукову роботу та проаналізовано її результати. Зокрема, визначено значущість діяльнісно-орієнтованого підходу у навчанні читання іноземною мовою та виявлено вихідний рівень сформованості цих навичок. У ході дослідження з’ясувалося, що для вдосконалення навчання читання іноземною мовою необхідні використання нових форм, методів та технологій, інтеграція природничих, економічних та гуманітарних знань, а також структурування матеріалу. Введення диференційованого підходу до вибору текстів також сприятиме підвищенню ефективності навчання читання іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий журнал „Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи“uk_UA
dc.relation.ispartofseries;4
dc.subjectдіяльнісно-орієнтоване навчання, середня школа, іноземна мова, навчання читання, LATILL, модель навчання, Німеччинаuk_UA
dc.titleДіяльнісно-орієнтоване навчання в Німеччині та Україні: порівняльний аналіз організаційних та методичних аспектівuk_UA
dc.title.alternativeActivity-oriented learning in Germany and Ukraine: a comparative analysis of organizational and methodical aspectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу