Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorMudra, Olena
dc.contributor.authorKoropatnitska, Tetiana
dc.date.accessioned2024-12-02T13:24:57Z
dc.date.available2024-12-02T13:24:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМудра О.B., Коропатніцька Т.П. (2024) Діяльнісно-орієнтоване навчання в Німеччині та Україні: порівняльний аналіз організаційних та методичних аспектів. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи. № 4. С. 37–44.uk_UA
dc.identifier.issn3041-1041
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10940
dc.description.abstractСтаття присвячена опису можливостей для вивчення іноземних мов, які відкриває діяльнісно-орієнтоване навчання, оскільки воно забезпечує велику рухливість, гнучкість та адаптивність освіти в сучасних умовах. Це є однією з умов формування мобільності учнів у майбутній професійній діяльності. У рамках нашого дослідження вивчається діяльнісно-орієнтоване навчання у школах Німеччини, німецька модель «навчання, орієнтованого на діяльність учнів», та досвід даного дослідження для освіти в Україні. Суперечливий розвиток економічних відносин в Україні виправдовує необхідність осмислення історичного досвіду підготовки учнів до іншомовного спілкування, пошуку пріоритетних напрямів сучасної професійно-педагогічної діяльності, вивчення зарубіжної практики в цій галузі. З огляду на особливості історично сформованих ділових і культурних зв'язків між Україною та Німеччиною й різних форм ділової взаємодії між двома країнами, наочними прикладами якого є високий рівень розвитку україно-німецьких відносин у галузі економіки та німецько-українські проекти з навчання іноземної мови, зокрема LATILL, зростає значення порівняльного аналізу систем навчання Німеччини та України. Аналіз саме німецької моделі навчання обумовлений також тим, що Німеччина є економічно високо розвиненою країною. У ході дослідження було вивчено одну з моделей навчання, застосовуваних у західній практиці, зокрема в Німеччині, – навчання, орієнтоване на діяльність майбутнього фахівця. Це один із методів навчання навичкам прийняття рішень самими учнями та самостійного вирішення проблем, що відіграє важливу роль у розвитку економіки країни. На основі німецької моделі нами розроблено діяльнісно-орієнтовану модель навчання читання іноземною мовою учнів середньої школи. Нами було проведено дослідно-пошукову роботу та проаналізовано її результати. Зокрема, визначено значущість діяльнісно-орієнтованого підходу у навчанні читання іноземною мовою та виявлено вихідний рівень сформованості цих навичок. У ході дослідження з'ясувалося, що для вдосконалення навчання читання іноземною мовою необхідні використання нових форм, методів та технологій, інтеграція природничих, економічних та гуманітарних знань, а також структурування матеріалу. Введення диференційованого підходу до вибору текстів також сприятиме підвищенню ефективності навчання читання іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім«Гельветика»uk_UA
dc.subjectдіяльнісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectсередня школаuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectнавчання читанняuk_UA
dc.subjectLATILLuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.titleДіяльнісно-орієнтоване навчання в Німеччині та Україні: порівняльний аналіз організаційних та методичних аспектів.uk_UA
dc.title.alternativeActivity-Oriented Learning in Germany and Ukraine: A Comparative Analysis of Organizational and Methodical Aspects.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу