Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПоп’юк, Ірина Ярославівна
dc.date.accessioned2024-12-17T12:40:46Z
dc.date.available2024-12-17T12:40:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПоп’юк, І. (2024). Формування просоціальної поведінки учнів ЗЗСО засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Магістерська робота, Географічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11235
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування просоціальної поведінки учнів на уроках географії із використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У роботі детально розглянуто поняття просоціальної поведінки, її складові та вплив соціально-психологічних особливостей учнів. Обґрунтовано можливості інтеграції ІКТ у навчальний процес для розвитку емпатії, співпраці та відповідальності. Результати дослідження показали, що використання ІКТ сприяє підвищенню мотивації учнів, розвитку їхніх комунікативних навичок та формуванню соціальних компетенцій. Отримані дані підтверджують, що ІКТ є ефективним інструментом для виховання просоціальної поведінки школярів, забезпечуючи їхню успішну соціалізацію та адаптацію до умов цифрового суспільства.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectпросоціальна поведінка, інформаційно-комунікаційні технології, уроки географії, соціальні навички, емпатія, виховний процес, цифрова освітаuk_UA
dc.titleФормування просоціальної поведінки учнів ЗЗСО засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeFormation of prosocial behavior of students of secondary school by means of information and communication technologiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу