dc.contributor.author | Москаль, Настасія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-03T11:58:36Z | |
dc.date.available | 2025-01-03T11:58:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Москаль Н. М. Особливості педагогічної підтримки молодших школярів на уроках мистецтва засобами арт-терапії. – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття ОР “магістр” зі спеціальності 013 Початкова освіта. Чернівецький нац. ун-т імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2024. 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11346 | |
dc.description.abstract | У роботі розглядаються особливості педагогічної підтримки молодших
школярів на уроках мистецтва за допомогою арт-терапії. У першому розділі
аналізуються теоретичні аспекти питання, зокрема, погляди українських та
зарубіжних науковців щодо педагогічної підтримки учнів молодшого
шкільного віку. Описано сутність, зміст та принципи застосування арт-терапії
в освітньому процесі, а також охарактеризовано основні механізми такої
підтримки на уроках мистецтва. Другий розділ присвячений організаційно методичним аспектам педагогічної підтримки учнів, досліджується стан
проблеми на сучасному етапі та пропонуються педагогічні умови, форми і
методи використання арт-терапії. Розроблено систему арт-терапевтичних
вправ, спрямованих на забезпечення ефективної підтримки учнів на уроках
мистецтва. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | механізми | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | засоби | uk_UA |
dc.subject | арт-терапія | uk_UA |
dc.title | Особливості педагогічної підтримки молодших школярів на уроках мистецтва засобами арт-терапії | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |