dc.contributor.author | Кобеля, Маріана Долівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-07T17:26:03Z | |
dc.date.available | 2025-01-07T17:26:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кобеля М. Д. Формування самооцінки молодших школярів у процесі спільної проєктно-технологічної діяльності. – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» зі спеціальності 013 Початкова освіта. Чернівецький нац. ун-т імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2024. 96c | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11381 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття «самооцінка молодших
школярів; описано специфіку формування самооцінки у дітей молодшого
шкільного віку; визначено можливості спільної проєктно-технологічної
діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів; здійснено
констатувальне дослідження та за його результатами засвідчено недостатній
рівень сформованості самооцінки молодших школярів; з урахуванням
одержаних результатів констатувального дослідження обґрунтовано
організаційно-педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів
у процесі спільної проєктно-технологічної діяльності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | спільна проєктно-технологічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови формування самооцінки | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | компоненти самооцінки | uk_UA |
dc.title | Формування самооцінки молодших школярів у процесі спільної проєктно-технологічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |