Show simple item record

dc.contributor.authorКоропатніцька, Тетяна Петрівна
dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned2021-11-16T18:31:10Z
dc.date.available2021-11-16T18:31:10Z
dc.date.issued2021-06-22
dc.identifier.citationVancouver, Canadauk_UA
dc.identifier.isbn978-1-63848-653-4
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1146
dc.description.abstractОнлайн-освіта в світі загалом, та в Україні зокрема, в умовах карантину продемонструвала значні прогалини в освітній системі. При цьому карантин та необхідність навчання онлайн виявили проблему в освітньому процесі, яка вирішується важче за технічні недоліки. Більшість вчителів не мають досвіду та навичок, потрібних для ефективної роботи з учнями в новому, незвичному форматі. Рівень медіакомпетентності вчителів різних вікових категорій різний, швидко адаптуватися до нових умов вдалося не всім. Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування процесу забезпечення розвитку медіакомпетентності вчителів іноземної мови в умовах мобільних медіаосвітних центрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInternational Science Groupuk_UA
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ МЕДІАОСВІТНИХ ЦЕНТРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record