СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ
Короткий опис(реферат)
В статті досліджується сутність та зміст маркетингового аналізу як теоретичної системи та складової комплексу маркетингу підприємств. В прикладному сенсі маркетинговий аналіз за своєю сутністю та змістом виступає «творцем» тої інформації, на основі якої менеджмент підприємства приймає стратегічні та оперативні рішення. Теорія маркетингового аналізу ще формується, в ній наявні дискусійні питання, які вимагають подальших досліджень. В статті подаються різні погляди на сутність маркетингового аналізу, аналізуються відмінності між маркетинговим аналізом та маркетинговими дослідженнями, які достатньо чітко прослідковуються в теоретичних підходах, хоча не зовсім чітко проявляються в практичних аспектах. При аналізі сутності та змісту маркетингового аналізу необхідно також чітко розмежовувати останній з маркетинговим аудитом та маркетинговим контролем за критеріями предмету, об’єкту та завдань цих складових комплексу маркетингу.