Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2021-11-16T19:50:28Z
dc.date.available2021-11-16T19:50:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБабух І. Б. Сутність та зміст маркетингового аналізу : теоретичні підходи та прикладні аспекти. Економіка та суспільство. 2021. No 28.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1158
dc.description.abstractВ статті досліджується сутність та зміст маркетингового аналізу як теоретичної системи та складової комплексу маркетингу підприємств. В прикладному сенсі маркетинговий аналіз за своєю сутністю та змістом виступає «творцем» тої інформації, на основі якої менеджмент підприємства приймає стратегічні та оперативні рішення. Теорія маркетингового аналізу ще формується, в ній наявні дискусійні питання, які вимагають подальших досліджень. В статті подаються різні погляди на сутність маркетингового аналізу, аналізуються відмінності між маркетинговим аналізом та маркетинговими дослідженнями, які достатньо чітко прослідковуються в теоретичних підходах, хоча не зовсім чітко проявляються в практичних аспектах. При аналізі сутності та змісту маркетингового аналізу необхідно також чітко розмежовувати останній з маркетинговим аудитом та маркетинговим контролем за критеріями предмету, об’єкту та завдань цих складових комплексу маркетингу.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPublishing House Helvetica (Publications)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та суспільство;28
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий контрольuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу