Формування обліково-аналітичної інформації комунального підприємства щодо дебіторської і кредиторської заборгованості в контексті забезпечення ділової комунікації
Короткий опис(реферат)
Мета. Обґрунтування методичних підходів до формування обліково-аналітичної інформації щодо дебіторської і кредиторської заборгованості в контексті забезпечення ділової комунікації комунального підприємства.
Методика дослідження. У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи пізнання, зокрема: методи теоретичного узагальнення і порівняльного аналізу – для аналізу наукових праць та практичного досвіду поліпшення комунікацій в бухгалтерському обліку; системний підхід, методи аналізу та синтезу – для обґрунтування методичних підходів і пропозицій щодо формування обліково-аналітичної інформації, методи економетричного моделювання – для побудови моделі чистого прибутку комунальних підприємств.
Результати. Встановлено взаємозв’язок проблем обліку дебіторської та кредиторської заборгованостей і принципів ділових комунікацій. Запропоновано зміни у фінансовій звітності комунальних підприємств, які узгоджуються з принципами ефективності комунікацій і поліпшують інформування внутрішніх і зовнішніх користувачів щодо дебіторської і кредиторської заборгованості та їхнього впливу на фінансову стійкість підприємства.
Наукова новизна. Обґрунтовано методичні підходи з реструктуризації приміток до фінансової звітності у частині дебіторської і кредиторської заборгованості, що, на відміну від існуючих, забезпечує поліпшення комунікації у фінансовій звітності комунальних підприємств.
Практична значущість. Теоретико-методичні положення дослідження доведено до рівня конкретних пропозицій з формування обліково-аналітичної інформації щодо дебіторської і кредиторської заборгованості комунального підприємства.