Show simple item record

dc.date.accessioned2021-11-17T12:54:08Z
dc.date.available2021-11-17T12:54:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationБуднікевич Ірина Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика / Ірина Буднікевич. ІРД НАН України – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 645 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1255
dc.description.abstractУ монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значне місце відведено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінці конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Звернуто на специфіку маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптацію методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингуuk_UA
dc.publisherІРД НАН України – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т,uk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.titleМуніципальний маркетинг: теорія, методологія, практикаuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record