Показати скорочений опис матеріалу
Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти
dc.contributor.author | Слюсарчук, Віктор | |
dc.contributor.author | Клюс, Олена | |
dc.contributor.author | Єдинак, Геннадій | |
dc.contributor.author | Галаманжук, Леся | |
dc.contributor.author | Гуска, Марія | |
dc.contributor.author | Гуска, Михайло | |
dc.contributor.author | Балацька, Лариса | |
dc.contributor.author | Скавронський, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T20:07:53Z | |
dc.date.available | 2021-11-17T20:07:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Слюсарчук, В., Клюс, О., Єдинак, Г., Галаманжук, Л., Гуска, М., Гуска, М., Балацька, Л., & Скавронський, О. (2021). Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (20), 47–52. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2021-20.47-52 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-8082 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1420 | |
dc.description.abstract | Високий рівень фізичної підготовленості та інших показників фізичного стану студентської молоді є надважливим завданням фізичного виховання у закладі вищої освіти. Мета дослідження полягала у визначенні особливостей, якими відзначається самоаналіз дівчат і хлопців своєї фізичної підготовленості під час першого року навчання. Матеріал і методи дослідження. Досягнення поставленої мети відбувалося завдяки використання комплексу адекватних методів дослідження: при опрацюванні різних джерел інформації було використано аналіз, синтез, систематизацію; для одержання необхідних емпіричних даних використовували письмове опитування за допомогою анкети; опрацьовували одержані дані методами математичної статистики. У дослідженні взяли участь 190 студентів закладу вищої освіти, з яких 118 дівчат та 72 хлопця. Результати. Було встановлено, що 97 % хлопців і 85,5 % дівчат усвідомлюють важливість високої фізичної підготовленості та необхідність підвищувати наявний рівень; відповідно 83 % і 72 % оцінюють її як середню. Найбільше хлопцям подобається зміст занять, основу якого становлять спортивні ігри (50 % респондентів), легкоатлетичні вправи (41,6 %), рухливі ігри (31 %), окремі різновиди ритмічної гімнастики (10,5 %), атлетична гімнастика (3 %). Для дівчат такими видами фізичної активності є: рухливі ігри – для 31 %, ритмічна гімнастика – 30 %, спортивні ігри – 27 %, легкоатлетичні вправи – 8,7 %, атлетична гімнастика – 3,3 %. Інші виявлені особливості були пов’язані з бажанням участі у спортивно- оздоровчих заходах, а також неоднаковими важливістю і складом причин, що зумовлюють позитивне ставлення дівчат і хлопців до інформації про поточний стан своєї фізичної підготовленості. Висновок: одержану інформацію необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами, що спрямовані на поліпшення фізичної підготовленості дівчат і хлопців протягом першого року здобуття ними освіти в гуманітарних спеціальностях. | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини | uk_UA |
dc.subject | самоаналіз, фізична підготовленість, дівчата, хлопці, заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету