Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСлюсарчук, Віктор
dc.contributor.authorКлюс, Олена
dc.contributor.authorЄдинак, Геннадій
dc.contributor.authorГаламанжук, Леся
dc.contributor.authorГуска, Марія
dc.contributor.authorГуска, Михайло
dc.contributor.authorБалацька, Лариса
dc.contributor.authorСкавронський, Олександр
dc.date.accessioned2021-11-17T20:07:53Z
dc.date.available2021-11-17T20:07:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСлюсарчук, В., Клюс, О., Єдинак, Г., Галаманжук, Л., Гуска, М., Гуска, М., Балацька, Л., & Скавронський, О. (2021). Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (20), 47–52. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2021-20.47-52uk_UA
dc.identifier.issn2309-8082
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1420
dc.description.abstractВисокий рівень фізичної підготовленості та інших показників фізичного стану студентської молоді є надважливим завданням фізичного виховання у закладі вищої освіти. Мета дослідження полягала у визначенні особливостей, якими відзначається самоаналіз дівчат і хлопців своєї фізичної підготовленості під час першого року навчання. Матеріал і методи дослідження. Досягнення поставленої мети відбувалося завдяки використання комплексу адекватних методів дослідження: при опрацюванні різних джерел інформації було використано аналіз, синтез, систематизацію; для одержання необхідних емпіричних даних використовували письмове опитування за допомогою анкети; опрацьовували одержані дані методами математичної статистики. У дослідженні взяли участь 190 студентів закладу вищої освіти, з яких 118 дівчат та 72 хлопця. Результати. Було встановлено, що 97 % хлопців і 85,5 % дівчат усвідомлюють важливість високої фізичної підготовленості та необхідність підвищувати наявний рівень; відповідно 83 % і 72 % оцінюють її як середню. Найбільше хлопцям подобається зміст занять, основу якого становлять спортивні ігри (50 % респондентів), легкоатлетичні вправи (41,6 %), рухливі ігри (31 %), окремі різновиди ритмічної гімнастики (10,5 %), атлетична гімнастика (3 %). Для дівчат такими видами фізичної активності є: рухливі ігри – для 31 %, ритмічна гімнастика – 30 %, спортивні ігри – 27 %, легкоатлетичні вправи – 8,7 %, атлетична гімнастика – 3,3 %. Інші виявлені особливості були пов’язані з бажанням участі у спортивно- оздоровчих заходах, а також неоднаковими важливістю і складом причин, що зумовлюють позитивне ставлення дівчат і хлопців до інформації про поточний стан своєї фізичної підготовленості. Висновок: одержану інформацію необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами, що спрямовані на поліпшення фізичної підготовленості дівчат і хлопців протягом першого року здобуття ними освіти в гуманітарних спеціальностях.uk_UA
dc.publisherВісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людиниuk_UA
dc.subjectсамоаналіз, фізична підготовленість, дівчата, хлопці, заклад вищої освітиuk_UA
dc.titleОсобливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу