Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетричук, Петро
dc.date.accessioned2021-07-03T13:45:41Z
dc.date.available2021-07-03T13:45:41Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.citationПетричук П.А. (2021). Роль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культурою. «Молодий вчений» № 2 (90) лютий. С. 43-46.uk_UA
dc.identifier.issn2304–5809
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/142
dc.description.abstractВивчено теоретичні аспекти диференційованого підходу до фізичного виховання студентів. У статті проаналізовано особливості та роль елементів диференціації та індивідуалізації фізичного виховання. Дано оцінку впливу різних типів диференціації на підвищення або зниження мотивації студентів вищих навчальних закладів до занять фізичною культурою. Процес формування мотивів до занять фі-зичною культурою передбачає взаємодію елементів емоційної, когнітивної та вольової сфер особистості, на які активно може впливати педагог, обираючи той чи інший вид фізичної активності відповідно до обраної моделі диференціації занять фізичною культурою. Добір диференційованих форм та методів викладання фізичної культури сприяє формуванню причинно-наслідкових схем та забезпечує емоційне за-кріплення, що формує мотиваційну установку студентів.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectФізичне виховання, диференціація, індивідуалізація, мотивація, навчання, здоров’яuk_UA
dc.titleРоль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культуроюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу