Показати скорочений опис матеріалу
Роль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культурою
dc.contributor.author | Петричук, Петро | |
dc.date.accessioned | 2021-07-03T13:45:41Z | |
dc.date.available | 2021-07-03T13:45:41Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.citation | Петричук П.А. (2021). Роль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культурою. «Молодий вчений» № 2 (90) лютий. С. 43-46. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304–5809 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/142 | |
dc.description.abstract | Вивчено теоретичні аспекти диференційованого підходу до фізичного виховання студентів. У статті проаналізовано особливості та роль елементів диференціації та індивідуалізації фізичного виховання. Дано оцінку впливу різних типів диференціації на підвищення або зниження мотивації студентів вищих навчальних закладів до занять фізичною культурою. Процес формування мотивів до занять фі-зичною культурою передбачає взаємодію елементів емоційної, когнітивної та вольової сфер особистості, на які активно може впливати педагог, обираючи той чи інший вид фізичної активності відповідно до обраної моделі диференціації занять фізичною культурою. Добір диференційованих форм та методів викладання фізичної культури сприяє формуванню причинно-наслідкових схем та забезпечує емоційне за-кріплення, що формує мотиваційну установку студентів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Молодий вчений | uk_UA |
dc.subject | Фізичне виховання, диференціація, індивідуалізація, мотивація, навчання, здоров’я | uk_UA |
dc.title | Роль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культурою | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету