Show simple item record

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorBudnikevich, Iryna
dc.contributor.authorBaraniuk, Diana
dc.date.accessioned2021-11-18T08:01:38Z
dc.date.available2021-11-18T08:01:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБуднікевич І.М., Баранюк Д.С., Крупенна І.А. Загрози та можливості розвитку туристичних дестинацій в сучасних умовах: маркетинговий аспект. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1472
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетинговий аспект реагування світових туристичних дестинацій на загрози та можливості, які наразі формуються середовищем їх функціонування та розвитку. Акцентовано увагу на важливості маркетингу в розвитку туристичних дестинацій та сформовано визначення туристичної дестинації на основі маркетингового підходу, уточнено розуміння маркетингу туристських дестинацій. У статті звернута увага на катастрофічний вплив пандемії коронавірусу на функціонування дестинацій, на можливі сценарії розвитку, сформовані UNWTO, на необхідність розробки і впровадження нових моделей прийому туристів в туристичних регіонах. Розглянуті практики, рекомендації, інструменти стратегій підтримки туристичних регіонів, описані заходи, запроваджені урядами різних країн (Польщі, Португалії, Іспанія, Великобританія, Туреччини). Визначено, що практично усі туристичні дестинації різних рівнів розробляють та реалізують комунікаційні та маркетингові кампанії для просування поточних та майбутніх пропозицій. Розглянуті заходи, які реалізуються в Україні в напрямку нівелювання загроз, які формуються пандемією COVID-19 для туризму та індустрії гостинності. Зроблено висновок, що в силу значної детермінованості розвитку туристичних дестинацій факторами внутрішнього і зовнішнього середовища, ключовою умовою їх успішного розвитку є врахування загальносвітових трендів, розумне запозичення позитивних сервісних практик і конструктивна державна та регіональна політика.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk_UA
dc.subjectмаркетинг туристичних дестинаційuk_UA
dc.subjectзагрози середовищаuk_UA
dc.subjectможливості середовищаuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectтуристичні регіониuk_UA
dc.titleЗАГРОЗИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.title.alternativeTHREATS AND OPPORTUNITIES OF DEVELOPMENT OF TOURIST DESTINATIONS IN MODERN CONDITIONS: MARKETING ASPECTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record