Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrupenna, Inga
dc.contributor.authorSerhiienko, Oleksandr
dc.contributor.authorBilyk, Viktoria
dc.date.accessioned2021-11-18T08:50:11Z
dc.date.available2021-11-18T08:50:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКрупенна І.А., Білик В.В. Сергієнко О.А. Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації. Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. 825. Економіка. Чернівці : ЧНУ, 2020. С.33-41 URL: http://econom.chnu.edu.ua/journal/index.php/ecovis/article/view/123uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1481
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню напрямків та особливостей використання цифрового маркетингу в сучасній діяльності підприємства. Автором обґрунтовано взаємопов’язаність понять цифрового маркетингу та інтернет-маркетингу, уточнено категорійний апарат дослідження. Визначені основні переваги інтернет-маркетингу та його інструментів.Розглянуті напрямки застосування інструментів цифрового маркетингу провідними гравцями фешен-ринку, який сьогодні активно «мігрує» в онлайн та інвестує значні кошти в інтернет-маркетинг та цифровий маркетинг. На прикладі індустрії моди розглянено тенденції та напрямки розвитку технологій цифрового маркетингу, які необхідно брати до уваги гравцям ринку в найближчій перспективі. Зроблено висновок, що інтернет-маркетинг і цифровий маркетинг пропонують сучасній організації технології та інструменти, які потребують серйозних інвестицій та висококваліфікованих кадрів, але дозволяють оптимізувати маркетингові та рекламні бюджети, забезпечують довгострокові партнерські взаємодії зі споживачами.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету.uk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectфешен ринокuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectколективна маркетингова компетенціяuk_UA
dc.titleІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeDIGITAL MARKETING TOOLS IN THE CONDITIONS OF TRANSFORMATION OF COMMUNICATIONS OF THE MODERN ORGANIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу