Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.date.accessioned2021-11-18T13:25:04Z
dc.date.available2021-11-18T13:25:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМафтин Лариса. Концепція Нової української школи у світлі ідей В.О.Сухомлинського. Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах Нової української школи:колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими, О.В. Ковальчук, С.З. Романюк. Київ: Міленіум, 2021. С.141-160.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1542
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі реформування вітчизняної освіти, аналізу ключових положень концепції Нової української школи крізь призму кращих традицій класичної педагогіки, зокрема, педагогічних ідей В.О. Сухомлинського. Констатовано, що методичні напраціовання, практичні поради педагога-гуманіста щодо педагогіки партнерства, особистісно-орієнтованого навчання; дотримання принципу природовідповідності; виховання цілісної, всебічно розвиненої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією; удосконалення педагогічної майстерності є цінними в контексті нового змісту освіти, зорієнтованого на формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості у сучасному суспільстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМіленіумuk_UA
dc.subjectОсвітня реформаuk_UA
dc.subjectПедагогічні інноваціїuk_UA
dc.subjectТрадиції класичної педагогікиuk_UA
dc.subjectКомпетентностіuk_UA
dc.subjectОсобистістьuk_UA
dc.subjectНоваторствоuk_UA
dc.subjectДитиноцентризмuk_UA
dc.subjectМотивація учінняuk_UA
dc.titleКонцепція Нової української школи у світлі ідей В.О.Сухомлинського.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу