Показати скорочений опис матеріалу
Концепція Нової української школи у світлі ідей В.О.Сухомлинського.
dc.contributor.author | Мафтин, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T13:25:04Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T13:25:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мафтин Лариса. Концепція Нової української школи у світлі ідей В.О.Сухомлинського. Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах Нової української школи:колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими, О.В. Ковальчук, С.З. Романюк. Київ: Міленіум, 2021. С.141-160. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1542 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі реформування вітчизняної освіти, аналізу ключових положень концепції Нової української школи крізь призму кращих традицій класичної педагогіки, зокрема, педагогічних ідей В.О. Сухомлинського. Констатовано, що методичні напраціовання, практичні поради педагога-гуманіста щодо педагогіки партнерства, особистісно-орієнтованого навчання; дотримання принципу природовідповідності; виховання цілісної, всебічно розвиненої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією; удосконалення педагогічної майстерності є цінними в контексті нового змісту освіти, зорієнтованого на формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості у сучасному суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Міленіум | uk_UA |
dc.subject | Освітня реформа | uk_UA |
dc.subject | Педагогічні інновації | uk_UA |
dc.subject | Традиції класичної педагогіки | uk_UA |
dc.subject | Компетентності | uk_UA |
dc.subject | Особистість | uk_UA |
dc.subject | Новаторство | uk_UA |
dc.subject | Дитиноцентризм | uk_UA |
dc.subject | Мотивація учіння | uk_UA |
dc.title | Концепція Нової української школи у світлі ідей В.О.Сухомлинського. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету