Показати скорочений опис матеріалу
Вплив дистанційного навчання на особистість педагога
dc.contributor.author | Шульга, Альона | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T14:01:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T14:01:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Шульга Альона. Вплив дистанційного навчання на особистість педагога. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. С.319-325. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-423-634-5 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1550 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості впливу дистанційного навчання на особистість педагога. Розглянуті недоліки ( технічні та психологічні) такої форми навчання, які безпосередньо впливають на особистість суб’єктів дистанційної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво та друкарня Чернівецького національного університету | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | особистість педагога | uk_UA |
dc.subject | вплив дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title | Вплив дистанційного навчання на особистість педагога | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету