Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШульга, Альона
dc.date.accessioned2021-11-18T14:01:35Z
dc.date.available2021-11-18T14:01:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationШульга Альона. Вплив дистанційного навчання на особистість педагога. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. С.319-325.uk_UA
dc.identifier.isbnISBN 978-966-423-634-5
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1550
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості впливу дистанційного навчання на особистість педагога. Розглянуті недоліки ( технічні та психологічні) такої форми навчання, які безпосередньо впливають на особистість суб’єктів дистанційної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво та друкарня Чернівецького національного університетуuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectособистість педагогаuk_UA
dc.subjectвплив дистанційного навчанняuk_UA
dc.titleВплив дистанційного навчання на особистість педагогаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу