dc.contributor.author | Романів, Людмила Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T09:58:34Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T09:58:34Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.isbn | Міжнародний ISBN - 978-1-63732-137-9 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/165 | |
dc.description.abstract | В Україні на початку ХХІ століття освітній процес зазнав значних реформ. Навчальні заклади ХХІ століття зумовлюють необхідність докорінного переосмислення освітніх завдань, актуалізації змісту навчання, створення проектно-життєвого простору, технологій становлення індивідуальності студента як суб’єкта і проектувальника життя, спрямованого на розвиток конкурентоспроможної, компетентної особистості, яка творчо підходить до розв’язування проблем, прагне змінити на краще своє життя й життя своєї країни. Оскільки головними фігурами в освітніх закладах є студент і викладач, які повинні творчо працювати, вчитися, самовдосконалюватися, останні мають працювати над виробленням і вдосконаленням методів навчання і виховання, зокрема інтерактивних. На даний момент основним завданням викладача є саме створення умов для формування творчої компетентної особистості, яка буде здатна реалізувати свій потенціал у суспільстві. Тому актуальним є перехід до особистісно - орієнтованого навчання й виховання, упровадження нових більш ефективних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво сполучених штатів Америки - Primedia eLaunch LLC | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | розділ до монографії Modern education, training and upbringing / Сучасна освіта, навчання і виховання, розділ "Інновації в області освіти".; | |
dc.subject | інноваційне навчання, традиційне навчання, педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |