Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2021-07-05T09:58:34Z
dc.date.available2021-07-05T09:58:34Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.isbnМіжнародний ISBN - 978-1-63732-137-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/165
dc.description.abstractВ Україні на початку ХХІ століття освітній процес зазнав значних реформ. Навчальні заклади ХХІ століття зумовлюють необхідність докорінного переосмислення освітніх завдань, актуалізації змісту навчання, створення проектно-життєвого простору, технологій становлення індивідуальності студента як суб’єкта і проектувальника життя, спрямованого на розвиток конкурентоспроможної, компетентної особистості, яка творчо підходить до розв’язування проблем, прагне змінити на краще своє життя й життя своєї країни. Оскільки головними фігурами в освітніх закладах є студент і викладач, які повинні творчо працювати, вчитися, самовдосконалюватися, останні мають працювати над виробленням і вдосконаленням методів навчання і виховання, зокрема інтерактивних. На даний момент основним завданням викладача є саме створення умов для формування творчої компетентної особистості, яка буде здатна реалізувати свій потенціал у суспільстві. Тому актуальним є перехід до особистісно - орієнтованого навчання й виховання, упровадження нових більш ефективних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання.uk_UA
dc.publisherВидавництво сполучених штатів Америки - Primedia eLaunch LLCuk_UA
dc.relation.ispartofseriesрозділ до монографії Modern education, training and upbringing / Сучасна освіта, навчання і виховання, розділ "Інновації в області освіти".;
dc.subjectінноваційне навчання, традиційне навчання, педагогічні технологіїuk_UA
dc.titleВпровадження інноваційних педагогічних технологій в освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу