КОМПЕТЕНТНІСНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Abstract
Освітній процес у сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ) зорієнтований на гармонійне поєднання професійної підготовки висококваліфікованого фахівця та високодуховної, морально свідомої, всебічно розвиненої особистості. Метою підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ВНЗ є формування у них сукупності компетентностей, що забезпечують готовність до майбутньої професійній діяльності. Важливим аспектом освітнього процесу у ВНЗ є не лише його активність і динамічність, а й те, що він має розвивати у майбутніх учителів фізичного виховання незалежне креативне мислення, власні погляди на вдосконалення своєї професійної діяльності, на розкриття творчих здібностей, уміння самостійно сприймати знання, аналізувати зміни в сучасному соціумі, сприяти виробленню власної педагогічної позиції. Для цього сучасним ВНЗ потрібне кадрове забезпечення, спроможне науково обґрунтовано та методично грамотно управляти процесом професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання [1; 6], що зумовлює потребу одночасного розгляду проблеми підготовки нового покоління викладачів вищої школи у галузі фізичної культури та спорту.