Show simple item record

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2021-07-05T10:39:41Z
dc.date.available2021-07-05T10:39:41Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.isbnISBN 978-1-63821-391-8
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/172
dc.description.abstractДистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Взаємодія між студентами та викладачами в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. В умовах дистанційного навчання цей процес складніший, породжений необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння інших у віртуальному просторі. Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання студентів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє їм висловлювати найрізноманітніші пропозиції. Основна мета комунікації полягає в залученні та мотивації учасників до навчання [1].uk_UA
dc.publisherNGO “Science and Education without Boundaries” © International Scientific Platform & ISPIC Team, 2021uk_UA
dc.relation.ispartofseriesInnovative Solutions in Research and Education: Conference Proceedings of the 1st International Conference, February 24-26, 2021. São Paulo, Brazil, Primedia elaunch LLC;
dc.subjectДистанційне навчання, самомотивація студента, освітаuk_UA
dc.titleОсобливості освітнього процесу під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record