Search
Now showing items 1-10 of 13
ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕОГРАФІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020)
У статті визначено сутність ринку туристичних послуг, сформовано вектори трансформації туристичного простору. На основі проведеного аналізу туристичних потоків України за 2012–2018 роки встановлено, що найбільша кількість ...
ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
(Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2020)
У статті проведено діагностику туристичних потоків за регіонами світу та встановлено тен-
денцію зростання ролі туризму як на локальних, так і на міжнародному рівнях. Визначено, що розви-
ток національного ринку туристичних ...
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН
(Причорноморським науково-дослідним інститутом економіки та інновацій, 2020)
У статті проаналізовано базові тенденції розвитку ринку туристичних послуг. Доведено, що туристична сфера посідає вагоме місце в економіці країни, адже загальний внесок від туристичної діяльності у ВВП країни становить ...
DEVELOPMENT OF THE TOURIST SERVICES MARKET IN UKRAINE UNDER CONDITIONS OF TRANSFORMATION CHANGES
(GeoJournal of Tourism and Geosites, 2020)
The article is dedicated to the investigation of market functioning peculiarities of tourist services in Ukraine and the influence of the level of profits of the population on the development of the tourist branch. A ...
МЕНЕДЖМЕНТ: ТРЕНІНГОВИЙ КУРС
(ЧНУ імені Юрія Федьковича, 2019)
Навчальний практикум підготовлено на основі типової програми
дисципліни «Менеджмент». Видання містить методичні рекомендації
до виконання завдань, перелік теоретичних питань, рекомендації до ви-
вчення тем, питання для ...
МЕНЕДЖМЕНТ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
(2021)
У статті визначено суть конкурентних переваг із позиції різних науковців та відмінних джерел формування. Проведено детальний аналіз чинників, що забезпечують стійку конкурентну перевагу: географічного, організаційного, ...
Особливості функціонування ринку туристичних послуг України на сучасному етапі
(2021)
Охарактеризовано ринок туристичних послуг України.
Визначено конкурентні переваги туристичного ринку. Визначено ряд
перешкод, які лежать на шляху повноцінного використання конкурентного
потенціалу України, до яких ...
Менеджмент туристичної індустрії
(ЧНУ імені Юрія Федьковича, 2019)
запропонованому виданні викладені основи менеджменту приро-
доохоронної діяльності, що передбачає організацію системи суспільних
заходів у двох взаємопов’язаних і нерозривних найважливіших сферах:
з одного боку, у ...
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАНИ
(2020)
Проаналізовано базові тенденції розвитку ринку туристичних послуг за регіонами світу та встановлено тенденцію зростання ролітуризму як на локальних, так і на міжнародному рівнях. Доведено, що туристична ...
ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
(Видавничий дім "Гельветика"., 2022)
Стаття присвячена актуальному питанню використання автоматизованих інформаційних технологій в туристичному бізнесі. В даній, проведено аналіз структури інформаційних технологій в туристичній галузі із
зазначенням важливості ...