Search
Now showing items 1-4 of 4
МЕНЕДЖМЕНТ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
(2021)
У статті визначено суть конкурентних переваг із позиції різних науковців та відмінних джерел формування. Проведено детальний аналіз чинників, що забезпечують стійку конкурентну перевагу: географічного, організаційного, ...
ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
(Видавничий дім "Букрек"., 2021)
У статті розглянуто особливості функціонування регіонального туристичного ринку. Відзначено, пріоритети формування туристичного ринку, через головні регулюючі фактори попиту та пропозиції туристичних послуг в регіоні. ...
Гібридні загрози: нові виклики та можливості для України.
(Інститут управління, технологій та права ДУІТ, 2021)
Згідно резолюції Європейського союзу, прийнятої 10 грудня 2019 року, гібридні загрози визначаються як широкий спектр скоординованих методів та дій, що використовуються ворожими державами та недержавними акторами з ...
Форми виходу підприємств на зовнішні ринки
(ГО “Наукова спільнота”, 2021)
Організація міжнародної діяльності фірми передбачає вибір способу виходу на закордонні ринки, який залежить від мети підприємства, масштабів діяльності, характеру товару й намірів контролювати продаж.
Враховується також ...