Search
Now showing items 1-8 of 8
DEVELOPMENT OF THE TOURIST SERVICES MARKET IN UKRAINE UNDER CONDITIONS OF TRANSFORMATION CHANGES
(GeoJournal of Tourism and Geosites, 2020)
The article is dedicated to the investigation of market functioning peculiarities of tourist services in Ukraine and the influence of the level of profits of the population on the development of the tourist branch. A ...
МЕНЕДЖМЕНТ: ТРЕНІНГОВИЙ КУРС
(ЧНУ імені Юрія Федьковича, 2019)
Навчальний практикум підготовлено на основі типової програми
дисципліни «Менеджмент». Видання містить методичні рекомендації
до виконання завдань, перелік теоретичних питань, рекомендації до ви-
вчення тем, питання для ...
МЕНЕДЖМЕНТ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
(2021)
У статті визначено суть конкурентних переваг із позиції різних науковців та відмінних джерел формування. Проведено детальний аналіз чинників, що забезпечують стійку конкурентну перевагу: географічного, організаційного, ...
Менеджмент туристичної індустрії
(ЧНУ імені Юрія Федьковича, 2019)
запропонованому виданні викладені основи менеджменту приро-
доохоронної діяльності, що передбачає організацію системи суспільних
заходів у двох взаємопов’язаних і нерозривних найважливіших сферах:
з одного боку, у ...
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАНИ
(2020)
Проаналізовано базові тенденції розвитку ринку туристичних послуг за регіонами світу та встановлено тенденцію зростання ролітуризму як на локальних, так і на міжнародному рівнях. Доведено, що туристична ...
ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
(Видавничий дім "Гельветика"., 2022)
Стаття присвячена актуальному питанню використання автоматизованих інформаційних технологій в туристичному бізнесі. В даній, проведено аналіз структури інформаційних технологій в туристичній галузі із
зазначенням важливості ...
Гастротуризм як актуальний тренд розвитку сучасного туристичного бізнесу.
(2022)
Туризм у світі вже не перший рік набирає широкої популярності та дозволяє не тільки залучити нову клієнтську базу, збільшити прибуток туроператорам та турагенствам, а також створити нові робочі місця, збільшити кількість ...
ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ГАСТРОНОМІЧНОГО БІЗНЕСУ, РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ ІЗ ВРАХУВАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича,, 2022)
На сьогодні, туризм став невід’ємною частиною життя людей, адже щодня тисячі людей здійснюють різноманітні подорожі, як наслідок гастрономічний туризм стає все більш популярним серед туристів. Також, гастротуризм має вагоме ...