Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТретякова, Олена Василівна
dc.contributor.authorХарабара, Віолетта
dc.date.accessioned2021-11-20T00:12:14Z
dc.date.available2021-11-20T00:12:14Z
dc.date.issued2019-11-14
dc.identifier.isbn978-966-02-9063-1
dc.identifier.isbn978-966-02-9064-8 (том 1)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1832
dc.description.abstractСьогодні існують різні методи дослідження проблем розвитку та прийняття рішень в малому бізнесі, зокрема статистичні, математичні, експертні методи. У сучасних дослідженнях велику увагу приділяється питанням психологічної складової, що сприяє подальшому вивченню та розвитку питань економічної поведінки і прийняття рішень в бізнесі. Одночасно в сучасних роботах відчувається брак знань про психологічні фактори успішності саме малого бізнесу, більш того відсутні системні уявлення про дані фактори, що й визначило актуальність дослідження.uk_UA
dc.description.sponsorshipфінансів і кредитуuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectбіхевіористична модельuk_UA
dc.subjectкогнітивна концепціяuk_UA
dc.titleРоль та необхідність дослідження психологічних особливостей прийняття рішень у малому бізнесіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу