Економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 661-680 з 1688
-
Моделі ринкової економіки: метод. вказівки / уклад. Р.Р. Білоскурський, О.Ю. Вінничук, В.С. Григорків. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т, 2021. – 52 с.
(2021)У методичних вказівках наведено рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Моделі ринкової економіки». Для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» (освітньо-професійна ... -
Моделі ринкової економіки : тестові завдання : навч. посібник
(2021)Навчальний посібник містить тестові завдання для поточного та підсумкового контролів знань із навчальної дисципліни «Моделі ринкової економіки». Для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 ... -
Моделі ринкової економіки: вибрані завдання для тематичного контролю : метод. вказівки
(Чернівец. нац. ун-т, 2021)У методичних вказівках наведено практичні завдання для тематичного контролю та самостійної роботи студентів. Для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» (освітньо-професійна ... -
Marketing Technologies In Educational Management: Current Problems
(S International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.10, October 2022, 2022-10)The article considers in detail the possibilities and significance of marketing technologies for additional education programs as the most flexible and adaptive component of the educational process. Moreover, additional ... -
Спортивний маркетинг: суть, специфіка, основні суб'єкти
(Збірник наукових праць ЧДТУ, серія "Економічні науки" вип.66, 2022-11-10)У статті досліджено складові спортивної індустрії, розглянуто тенденції та перспективи спорту з погляду маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення спортивного маркетингу. Уточнено концепцію спортивного маркетингу ... -
Маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій
(Збірник наукових праць ЧДТУ, серія "Економічні науки" вип.66, 2022-11-22)Розглянуто маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій. Визначено, що вихідною умовою реалізації маркетингового підходу до бізнесової привабливості є необхідність вивчення, аналізу ... -
Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства
(Київський державний торгово-економічний університет, 2023-03-14) -
Ключові стейкхолдери освітніх програм: ідентифікація інтересів та стратегії взаємодії
(Болгария, Copernicus, GScholar, 2023-03)Наведено підходи науковців до ідентифікації заінтересованих сторін освітніх програм. Запропоновано карту ключових стейкхолдерів, характерну для ОП магістра менеджменту. Здійснено порівняння різних груп стейкхолдерів ОП ... -
Економічні та правові аспекти трансферу технологій в Україні: результати, проблеми, перспективи
(Academic visions, 2023-03-03)Метою цієї статті є аналіз проблем та перспектив економічних та правових аспектів трансферу технологій в Україні, зокрема зважаючи на виклики сьогодення, пов’язані з війною та енергетичною кризою. На його основі зроблено ... -
ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В HR
(ТОВ "ДКС Центр", 2023-03)The article examines the practice of gamification in HR. The future of gamification in HR. In 2020, the gamification market was valued at USD 9.1 billion and is expected to grow to USD 30.7 billion by 2025. Gamification ... -
Соціальне підприємництво як інноваційна модель розвитку економіки
(ТОВ "ДКС Центр", 2023-03)The article proposes to popularize the socialization of entrepreneurship in order to solve the problems of social consumption and increase welfare from the results of the development of enterprises in rural areas in order ... -
Методичні рекомендації до написання магістерських робіт для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»
(Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2018)Методичні рекомендації містять загально-наукові, конкретнозмістові та технічні вимоги до написання магістерської роботи, етапи її виконання, типові помилки при написанні, вимоги до структури роботи, визначають особливості ... -
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В HR
(2023-04-17)У сучасних умовах багато підприємств забезпечують універсальний доступ до кадрових послуг за допомогою інформаційних технологій та веб-додатків, кардинально змінюючи практику управління людськими ресурсами. Зазначені зміни ... -
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
(2023-04)У статті розглянуто вплив пандемії COVID-19 та збройного нападу й повномасштабного вторгнення на стан та перспективи розвитку підприємництва в Україні. Досліджено проблеми, розроблено можливі заходи подолання впливу ... -
ЗГУРТОВАНІСТЬ КОЛЕКТИВУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ: ВПЛИВ COVID-19 НА ОРГАНІЗАЦІЮ ПРАЦІ В УКРАЇНІ
(2023-04)У статті досліджено вплив пандемії коронавірусу та інформації про хворобу на трудову активність в Україні, коли роботодавці прийняли рішення про призупинення діяльності підприємств або переведення їх на дистанційну форму ... -
Асистентська практика
(Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2018)У методичних вказівках розкрито зміст програми асистентської практики, наведено вимоги до оформлення звітної окументації, особливості та критерії оцінювання результатів, а також зразки оформлення основних складових звіту ... -
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ТА ЇХ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ В ЕКОНОМІЧНІЙ НАУЦІ
(Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023-04-08)Здійснено характеристику парадигмальних змін економічного розвитку ХІХ-ХХІ ст. Визначено поняття тренду розвитку економіки. Зазначено світові тренди до 2030 року -
Стейкхолдерський підхід в управлінні організацією
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2023)Дається характеристика стейкхолдерського підходу до управління як засобу досягнення спільних інтересів організації з інтересами інших заінтересованих сторін. Зазначено, що стейкхолдер- менеджмент має забезпечувати перетворення ... -
Невизначеність бізнес-середовища: проблеми та можливості пристосування
(Modern systems of science and education in the USA, EU and other countries '2023, 2023-10)У статті досліджується невизначеність як категорія економічної науки та як характеристика середовища функціонування бізнесу. Наведено підходи до розуміння невизначеності в історії економічної науки. Невизначеність як ...