dc.contributor.author | Єремія, Яна | |
dc.contributor.author | Васкан, Іван | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T09:17:50Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T09:17:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2096 | |
dc.description.abstract | На сучасних уроках фізичної культури постає необхідність у розробці та створенні проблемних ситуацій, частково пошукових завдань, що стимулюватимуть розумову діяльність учнів середнього шкільного віку. Для того, аби максимально залучити учнів до занять фізичною культурою та водночас сприяти активізації розумової діяльності на уроці, вчителю необхідно використовувати сучасні форми та методи роботи з учнями. У статті «Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури» розглядаються основні шляхи та методи активізації розумової діяльності на уроках фізичної культури серед дітей середнього шкільного віку, а також розглянуті основні помилки вчителя на уроках фізичної культури, які не активізують розумову діяльність. Наведено способи формування стійкого інтересу серед учнів до вивчення та занять фізичною культурою. Визначено основні методи та форми роботи з учнями на уроках фізичної культури, що активізують розумову діяльність учнів середнього шкільного віку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | Активізація розумової діяльності, урок фізичної культури, середній шкільний вік, форми та методи навчання, розумова діяльність | uk_UA |
dc.title | ШЛЯХИ ТА ФОРМИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |