Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄремія, Яна
dc.contributor.authorВаскан, Іван
dc.date.accessioned2021-11-22T09:17:50Z
dc.date.available2021-11-22T09:17:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2311-2220
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2096
dc.description.abstractНа сучасних уроках фізичної культури постає необхідність у розробці та створенні проблемних ситуацій, частково пошукових завдань, що стимулюватимуть розумову діяльність учнів середнього шкільного віку. Для того, аби максимально залучити учнів до занять фізичною культурою та водночас сприяти активізації розумової діяльності на уроці, вчителю необхідно використовувати сучасні форми та методи роботи з учнями. У статті «Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури» розглядаються основні шляхи та методи активізації розумової діяльності на уроках фізичної культури серед дітей середнього шкільного віку, а також розглянуті основні помилки вчителя на уроках фізичної культури, які не активізують розумову діяльність. Наведено способи формування стійкого інтересу серед учнів до вивчення та занять фізичною культурою. Визначено основні методи та форми роботи з учнями на уроках фізичної культури, що активізують розумову діяльність учнів середнього шкільного віку.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectАктивізація розумової діяльності, урок фізичної культури, середній шкільний вік, форми та методи навчання, розумова діяльністьuk_UA
dc.titleШЛЯХИ ТА ФОРМИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу