Show simple item record

dc.contributor.authorДоцюк, Лідія
dc.contributor.authorКушнір, Ірина
dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.date.accessioned2021-11-22T09:30:56Z
dc.date.available2021-11-22T09:30:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДоцюк Л. Г., Кушнір І. Г., Гауряк О. Д. Ефективність використання терапевтичних вправ у дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. НПУ імені М.П. Драгоманова 4 К(132). Т15 2021. С.76-79uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2103
dc.description.abstractЗдоров’я дітей є соціально-значимим фактором, за рівнем якого судять про ступінь розвитку і благополуччя суспільства. За даними літератури частота проявів гіперактивності серед дітей дошкільного віку становить 12-21%. В порівнянні з однолітками у гіперактивних дітей значно менший руховий досвід: статико-локомоторна і динамічна атаксія, рухова розгальмованість, наявність примітивно-архаїчних рухових стереотипів в поєднанні з неуважністю перешкоджають засвоєнню важливих видів моторики. Позитивний вплив на розвиток психічної та фізичної сфери дітей зі синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю у процесі корекційної роботи мають різні види ігор – на розвиток уваги та зменшення емоційної напруги, розвиток навичок вольової регуляції поведінки тощо. Застосування методики комплексного впливу на дітей з гіперактивністю з використанням терапевтичних вправ, ігор та аутогенного тренування є ефективним, що проявляється у покращенні концентрації уваги, нормалізації рухової активності, зниження імпульсивності, також покращенні показників точності, рівноваги, самостійності виконання завдань, систематичності.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectсиндром дефіциту уваги та гіперактивності, терапевтичні вправи, рухові порушення, психологічні порушенняuk_UA
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ВПРАВ У ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record