Показати скорочений опис матеріалу
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ВПРАВ У ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ
dc.contributor.author | Доцюк, Лідія | |
dc.contributor.author | Кушнір, Ірина | |
dc.contributor.author | Гауряк, Олена | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T09:30:56Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T09:30:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Доцюк Л. Г., Кушнір І. Г., Гауряк О. Д. Ефективність використання терапевтичних вправ у дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. НПУ імені М.П. Драгоманова 4 К(132). Т15 2021. С.76-79 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2103 | |
dc.description.abstract | Здоров’я дітей є соціально-значимим фактором, за рівнем якого судять про ступінь розвитку і благополуччя суспільства. За даними літератури частота проявів гіперактивності серед дітей дошкільного віку становить 12-21%. В порівнянні з однолітками у гіперактивних дітей значно менший руховий досвід: статико-локомоторна і динамічна атаксія, рухова розгальмованість, наявність примітивно-архаїчних рухових стереотипів в поєднанні з неуважністю перешкоджають засвоєнню важливих видів моторики. Позитивний вплив на розвиток психічної та фізичної сфери дітей зі синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю у процесі корекційної роботи мають різні види ігор – на розвиток уваги та зменшення емоційної напруги, розвиток навичок вольової регуляції поведінки тощо. Застосування методики комплексного впливу на дітей з гіперактивністю з використанням терапевтичних вправ, ігор та аутогенного тренування є ефективним, що проявляється у покращенні концентрації уваги, нормалізації рухової активності, зниження імпульсивності, також покращенні показників точності, рівноваги, самостійності виконання завдань, систематичності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичної культури та основ здоров'я | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | синдром дефіциту уваги та гіперактивності, терапевтичні вправи, рухові порушення, психологічні порушення | uk_UA |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ВПРАВ У ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету