Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГалан, Ярослав
dc.contributor.authorГакман; Hakman, Анна; Anna
dc.contributor.authorКошура, Андрій
dc.contributor.authorБайдюк, Микола
dc.date.accessioned2021-07-06T11:11:29Z
dc.date.available2021-07-06T11:11:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПатріотичне виховання дітей засобами олімпійської освіти в новій українській школі Я.П. Галан, А.В. Гакман, А.В. Кошура, М.Ю. Байдюк Інноваційна педагогіка 2020uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/212
dc.description.abstractНова українська школа (НУШ) спрямована на створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати та розвивати цінності громадянського суспільства України. Інтеграція олімпійської освіти в навчальний процес закладів загальної середньої освіти має велике практичне значення. Вона здатна підвищити ефективність формування фізичної, патріотичної, стресостійкої, соціальної та духовно-здорової дитини. За допомогою засобів олімпійської освіти можна формувати патріотичну свідомість підростаючого покоління. Мета дослідження – визначити пріоритетні засоби олімпійської освіти у формуванні патріотичного виховання дітей у НУШ. Для досягнення поставленої мети нами використовувався комплекс взаємодоповнювальних методів дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, соціологічне опитування, методи математичної статистики. Соціологічнеопитування дітей проводилося на базі Чернівецької загальноосвітньої школи I–III ступенів технологічного профілю № 33 Чернівецької міської ради. У дослідженні взяли участь 48 школярів. Результати. Під час дослідження визначено знання школярів про спортсменів із Буковини, що брали чи будуть брати участь в Олімпійських іграх. Визначено форми організації позакласної роботи з олімпійської освіти. Так, найбільш цікавими для дітей є робота у групах, парах, «мозковий штурм», розігрування ситуацій за ролями, опрацювання дискусійних питань, магнітні дошки, квести. Сучасному патріотичному вихованню має бути властива випереджувальна роль у демократичному процесі. Це має стати засобом відродження національної культури, припинення соціальної деградації, стимулювання пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, самооцінка, засіб самоорганізації особистої відповідальності, гарантом громадянського миру та злагоди в суспільстві. А впровадження різноманітних засобів олімпійської освіти з елементами національно-патріотичного виховання є позитивним напрямом у підвищенні патріотизму покоління, яке підростає. Серед засобів олімпійської освіти для формування патріотичного виховання діти вибрали інтелектуальні вікторини (3,2 %), тематичні свята (4,5 %), конкурси (9,2 %), квести (13,9 %), малі олімпійські ігри (24,2 %), тематичні виставки (5,4 %), олімпійський урок (31,3 %), змагання (8,3 %).uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectолімпійська освітаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.titleПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativePATRIOTIC EDUCATION OF CHILDREN BY OLYMPIC EDUCATION IN A NEW UKRAINIAN SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу